joi, 7 iunie 2012

Multumesc, domnule primar!

Acum vreo doua luni, ajungeam acasa la o adolescenta care e membra a Filialei Nevazatorilor. I-am propus sa scrie un articol despre ea in revista "Tineri jurnalisti, fara frontiere", ocazie cu care am aflat in ce conditii locuieste, intr-un spatiu ramas nereabilitat din Centrul Vechi. Tatal ei e si el nevazator, mai sunt doi copii in familie, cea care lupta pentru a le fi mai bine tuturor fiind mama copiilor. Din 2010 nu platesc chirie la spatiu, multumita unei ordonante guvernamentale, favorabila celor cu handicap. Numai ca dinainte, intr-o perioada in care si fata si sotul au facut noian de operatii, s-a adunat o datorie la Locativa, la care au crescut penalitatile in acelasi cuantum. Mama copiilor si-a gasit de lucru in ultima perioada si s-a angajat sa plateasca datoria, dar solicita celor de la Locativa, fara succes, sa i se anuleze penalitatile in baza numeroaselor imbunatatiri aduse locuintei (canalizare, usi, ferestre, baie, varuit samd). I-am adunat toate actele posibile si imposibile (facturi pentru materialele cumparate, bilete de iesire de dupa operatii), m-am documentat, am cerut sfaturi de la cei ce erau capabili sa le dea si i-am scris o cerere «a la carte», adresata primarului si Consiliului local, prin care solicitam, absolut documentat, anularea penalitatilor. Azi am aflat de la mama fetei ca a ajuns la primarul Catalin Flutur, care a indicat in rezolutia pe cerere - celor de la Locativa – anularea penalitailor si trimiterea unei Comisii de expertiza pentru spatiu. Nu are nicio importanta ca e campanie electorala, m-am bucurat de-a binelea de cele aflate si cred ca e unul dintre cele mai importante lucruri pe care le-am facut in ultima vreme. Asa ca ii pot ura primarului Catalin Flutur succes in alegeri !(Carmen Moraru)